Google+

måndag 6 oktober 2014

Spöade förkylningen idag

Visst är det skönt att det är måndag? Oavsett hur veckan innan har varit så är det alltid en helt ny vecka måndag morgon. Till exempel så var förra veckan en vecka då jag var sjuk. Men den här veckan är jag det inte, för det har jag bestämt. Förkylningen får vara slut nu. Från och med idag är den ett gammalt problem, ett förträngt problem skulle man kunna säga.



I morse gav jag förkylningen en rejäl spark i skrevet och innan den han komma på fötter igen hade jag kört veckans första träningspass. Det kändes riktigt bra att träna igen. Jag körde inte på för fullt, kanske 95%, men det räckte efter en veckas inaktivitet. Jag förväntar mig en brutal träningsvärk innan dagen är slut. Det brukar bli så när jag tränar direkt på morgonen. Då kommer träningsvärken lagom till kvällsfikat.

Pass 1, vecka 8 (se hela programmet här)

5x5 Knäböj
5x5 Marklyft
3x10 Pull ups
4x10 Crunches i kabelmaskin
3x10 Benlyft

My favourite bar!




Det var allt för idag. I morgon kör jag igen!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar